CHANNEL UMB

Tuesday, September 7, 2010

Zaid Ibrahim Si Lebai Malang

Assalamulaikum. Salam 1Malaysia.

Gara - gara pemilihan PKR, Zaid tak sengaja menyatakan kepincangan dalam PKR. Baca seterusnya.

MONDAY, SEPTEMBER 6, 2010

Zaid Baru Sedar Beliau Di Bohongi Anwar




Hari ini Zaid Ibrahim bagaikan malukut ditepi gantang,Apabila beliau mengumumkan hasrat akan bertanding kejawatan nombor dua didalam parti kini ditentang hebat oleh pro Azmin.

Hinggakan ada yang cuba mengupah blogger untuk menfitnah Zaid membayar RM20 ribu kepada cabang yang mencalonkannya dalam masa yang sama Zaid dikatakan orang suruhan Tun Daim Zainuddin(bekas menteri kewangan) untuk menghancurkan PKR dari dalam

Tentangan sebegini jelas memperlihatkan betapa kusut dan bobroknya didalam PKR,politik wang ,hasut menghasut dan fitnah memang menjadi lumrah didalam parti itu.

Kini najis najis pembohongan Anwar didalam PKR sudah terpalit kepada Zaid hingga baru hari ini beliau terasa panasnya.

Baru setahun Zaid menyertai PKR,sebelum ini beliau diangkat bagaikan wira,kini sudah dihentam didalam parti kononnya menjadi liabiliti buat PKR. Pakatan diantara Anwar-Azmin benar benar menyentak Zaid.

Sikap bermuka muka dan Anwar pembohong kini sudah terlihat jelas oleh Zaid.Dahulunya beliau dikaburi dengan perjuangan politik baru olahan Anwar hinggakan terlupa selama ini Umnolah yang menggankat melayu seperti Zaid naik.

Sudah terlalu ramai yang menjadi mangsa pembohongan Anwar ,malah ramai yang sudah berada diluar parti PKR dan pakatan .Ramai yang sudah menyedari pembohongan yang cukup memalukan seperti 16 Sept.


Yang rapat dan telah bersama Anwar terlalu lama pun menyedari Anwar begitu kuat berbohong ,Nallakarupan,Ezam Md Noor,Anuar Shaari,Zahrain,Wee Ka Siong ramai lagi yang meninggalkan PKR parti yang mereka sendiri tubuhkan.

Orang yang baru setahun jagong menyertai PKR pasti akan dibelasah secukup cukupnya oleh little napolean yang akan menyerang jika melihat kedudukan Azmin tergugat.
Dari anwarpembohong.com

Agak - agaknya lepas ni dia akan melompat ke DAP atau PAS pulak ke?

No comments:

Post a Comment