CHANNEL UMB

Friday, September 17, 2010

Lagi Bukti PKR Pahang Angkuh!!!

Assalamualaikum. Salam 1Malaysia.

Dari Pengerusi PKR Negeri sampai ke Setiausahanya, sikap mereka tetap sama. Tak kurang walau sedikitpun sifat keangkuhan dalam diri mereka walaupun sudah sebulan berpuasa. Dalam erti kata lainnya, penghayatan bulan Ramadhan yang lalu lansung tidak bermakna.

Dulu, Pengerusi PKR Negeri Pahang, Dato Fauzi dengan angkuh mengingatkan UMNO untuk lupakan hasrat menarik YB Azan agar keluar dan menyertai UMNO.

Kali ini, Setiausaha PKR Negeri juga dengan angkuhnya menyatakan cabaran buat YB Azan agar menewaskan beliau terlebih dahulu sebelum bercita - cita mengambil alih kedudukan Dato Fauzi. Kononnya, Razali Alias menyatakan YB Azan masih tidak matang dan seolah - olah mahu menjatuhkan maruah Dato Fauzi dengan mencabar kepimpinan Negeri.. Namun secara tidak lansung Razali juga menyatakan bahawa PKR turut gagal menyelesaikan masalah di Parlimen dan meletakkan beban tersebut dibahu YB Azan.

Macam la YB Azan tu sorang je Ahli Parlimen PKR. Yang sorang lagi tu apa fungsinya? Hanya tahu membuat spekulasi yang tidak berasas semata - mata. Kononnya beliau nak salahkan JHEOA tak buat kerja, padahal beliau sendiri tak pernah turun padang.

Terdahulu, YB Azan bertindak meletak jawatan sebagai Timbalan Pengerusi PKR Negeri akibat beliau kecewa dengan sistem pengurusan parti tersebut. Beliau turut menyelar tindakan ahli jawatankuasanya sebagai Peniaga bukan Pejuang.

entah bila jadi pejuang pun tak tau la. Apa fungsi mereka dalam Negeri Pahang ni pun entah la. Inilah masalanya bila pejuang - pejuangnya terdiri dari kalangan mereka yang kecewa. Penyudahnya, beramuk sesama sendiri je la kerjanya.

No comments:

Post a Comment