CHANNEL UMB

Thursday, September 2, 2010

Sekarang Siapa Malu???

Assalamualaikum. Salam 1Malaysia.

Baru petang semalam posting dibuat dengan tajuk Jangan Salah Lapor. Dah terbukti akibatnya. Tak pasal - pasal je dapat malu. Tak ke naya namanya tu? Tapi biasa la. Portal pro - pembangkang mana ada sifat malu.

Ekoran sidang media Datuk Peter Pang tengahari semalam beliau mengumumkan keluar Parti Liberal Demokratik (LDP) dan menawarkan diri untuk melepaskan jawatan dalam kerajaan. Walaupun beliau keluar LDP, tetapi beliau tidak melepaskan jawatan sebagai Timbalan Ketua Menteri Sabah seperti yang dilaporkan oleh portal pembangkang bangang tu.

Dalam respon DS Najib mengenai perkara itu, beliau menjelaskan tindakan Peter Pang keluar adalah untuk menyertai Parti Gerakan. Beliau menyatakan bahawa tindakan itu bukan untuk menentang Barisan Nasional. Tetapi Peter Pang masih lagi didalam keluarga Barisan Nasional. Baca seterusnya disini.

Bulan yang mulia ni pun nak buat cerita tak betul. Bawak - bawak la insaf sikit. Ni terbaru cerita pasal TS Musa Hassan akan digantikan oleh Ismail Omar. Itu baru cadangan, belum sah lagi. Baca sini. Tapi bagi portal pembangkang bangang tu tulis sah Ismail Omar akan ganti. Klik Sini.

Wah, dia lebih tahu dari orang lain. Pakai nujum ke apa? Tilik kot mana? Syirik ooo...

No comments:

Post a Comment