CHANNEL UMB

Tuesday, November 9, 2010

Siapa Bakal Lompat Parti???

Assalamualaikum. Salam 1Malaysia.

Maklumat berikut kami rujuk laporan dalam blog Darul Ehsan Today.

Siapa dua ahli parlimen pkr akan jump ship hari ini? ada yang kata thian chua, ada yang kata ahli parlimen kuantan, fauziah salleh atau mungkin ketua wanita taliban pkr, zuraidah. tapi ape pun ceritanya kemenangan bn di galas dan batu sapi menjadi punca hilangnya kepercayaan ahli parlimen pkr kepada parti itu.

Apa yang anwar akan tuduh bn? berapa juta pulak anwar nak tuduh bn offer 2 ahli parlimen tu? apa pun kita tunggu je la sidang media yang akan 2 ahli parlimen pkr tu buat nanti, apalah nasib gobala dan mike (manikavasagam) yang selama ini menjadi tulang belakang zaid ibrahim? dah tentu 2 orang tu akan di sembelih hidup-hidup oleh kem azmin, mungkin mike dan gobala lah yang akan jump ship tu.


Komen UMB:

Wah, kalau betul Fuziah Salleh yang lompat parti, mau gila meroyan si Datuk Fauzi Katik. Mana tidaknya, hilang la dua tiang seri PKR dalam Negeri Pahang. Dulu Azan Ismail letak jawatan sebagai Timbalan Pengerusi PKR Negeri. Lepas tu Asyik dok membantai Datuk Fauzi pulak.

Ni kalau Fuziah pun join sekali, masak la dia. Harus berkubur PKR Pahang yang tak berapa nak hidup dah tu. Ada pun macam nyawa - nyawa ikan je dah sekarang ni. Hari tu sibuk kata nama Fuziah Salleh digugurkan dari 'team' Azmin Ali. Beliau digantikan dengan Nurul Izzah.

Nampak sangat dah orang tak nak kat dia. Baik dia berundur je la daripada menanggung malu. Buat pilihan yang tepat sebelum parah dikemudian hari.

No comments:

Post a Comment