CHANNEL UMB

Thursday, January 20, 2011

KENYATAAN BERCANGGAH???


Assalamualaikum. Salam 1Malaysia.

Putar belit ayat dan fakta bukanlah perkara baru buat si Ketua Penipu ini. Sudah menjadi bahan makanan harian buat beliau.

Sebelum ini, beliau dikatakan telah mengeluarkan cabaran berdebat dengan Datuk Seri Najib Tun Razak mengenai isu Ekonomi Negara.

Beliau membuat cabaran tersebut berikutan kritikan yang dilemparkan oleh Perdana Menteri terhadap Pelan 100 Hari yang dibuat oleh Pakatan Pembangkang dalam Konvensyen mereka.

Namun, portal pembangkang semalam mendedahkan bahawa Ketua Penipu itu bukan cabar berdebat. Tetapi sebaliknya hanya 'ajak berbincang'.

Lihat betapa retoriknya beliau dalam mempertahankan kenyataan beliau sendiri. Mungkin sebab cabaran beliau sebelum ini tidak dilayan, maka debat telah ditukar kepada perbincangan sahaja.

Walaubagaimana pun, dalam blog si Ketua Penipu itu cuba menunding jari kepada Bernama, Agensi berita kerana mengelirukan kenyataan beliau sebelum ini.

Yang hairannya, kenapa beliau hanya menyalahkan pihak BERNAMA? Kenapa beliau tidak menyalahkan pihak Malaysiakini dan Malaysian Insider kerana turut memaparkan berita tersebut?

Demikian sikap 'double-standard' yang diluahkan oleh puak Pakatan sebelum ini mula terpalit ke muka sendiri. Dah songeh, banyak pulak alasan mereka. Sampai bila mereka hendak memperbodoh - bodohkan rakyat sedemikian?

1 comment:

  1. Lidahkan TAK bertulang, cuma ada segelintir orang lidahnye berCabang

    ReplyDelete